sobota, 12 października 2013

Relacja z Violetta Tylko Dla Fanów ♥♥♥

Kochani !!

Właśnie przed chwilą wróciłam z kina Helios w Katowicach. Chciałabym opowiedzieć a właściwie napisać co mnie tam spotkało . Więc byłam na seansie na godzinę 16 i spędziłam czas z dwoma koleżankami . Było NAPRAWDĘ ŚWIETNIE ale do rzeczy. Przyjechałyśmy do kina i po prostu było tam tyle ludzi że nie wiem co, była tam degustacja z Pepsi i wygrałam smycz :). Mama od koleżanki poszła kupić bilety. Uradowane i podekscytowane czekałyśmy na wejście do sali kinowej ale niestety nasze szczęście nie trwało długo ZABRAKŁO BILETÓW. Ja po prostu popłakałam się jak małe dziecko. W ogóle masakra z tymi biletami były już zarezerwowane trzy tygodnie temu na dziś i jutro. Gdy nagle miałyśmy wychodzić jedna z moich koleżanek spotkała swoją koleżankę Maję. Rozmawiały i w trakcie tej rozmowy Maja zapytała się nas jakie mamy miejsca w sali. Ze smutkiem odpowiedziałyśmy że nie mamy biletów. Usłyszała to jej mama później odeszłyśmy poczekać na mamę koleżanki. Następnie Maja  podeszła do nas i powiedziała do nas chodźcie a ja ale co się stało a ona idziecie na Violettę . Ja zaczełam strasznie płakać ze szczęścia . Mama od tej koleżanki była jeszcze ze swoim mężem i mamą i akurat było ich trzech i oddali nam bilety . Zaczeliśmy ogromnie dziękować . Całe uradowane weszłyśmy na salę kinową . Były różne ciekawe quizy i zagadki oraz karaoke no właśnie karaoke spodziewałam się wielkiej porażki a tu na moje zaskoczenie wszyscy zaczeli śpiewać , gwizdać i klaskać było to naprawdę cudowne wszystkie się zjednoczyłyśmy i śpiewaliśmy , były również wywiady zza kulis i WSPOMNIENIE PIERWSZEGO SEZONU (było świetne) . Oczywiście premierowy odcinek drugiego sezonu okazał się wielkim sukcesem. Naprawdę dla PRAWDZIWYCH FANEK jest to wspaniałe przeżycie i coś cudownego. Uważam że bycie fanką nie oznacza tylko oglądanie Violetty bo akurat leci trzeba się interesować , sprawdzać różne rzeczy a co najważniejsze kochać ten serial i wzbudzać emocje . Do teraz nie potrafię uwierzyć jak  to się stało że weszłyśmy . Jest jeden wniosek : GDY JEST SIĘ PRAWDZIWĄ FANKĄ SZCZĘŚCIE SIĘ  DO NAS UŚMIECHNIE (widocznie te bilety na nas czekały jestem bardzo wdzięczna tym ludziom że oddali nam te bilety.)










Dziękuje za przeczytanie tych głupotek ( strasznie 
długich) Pozdrawiam : ◘ 
Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz